close-btn

Як увійти до Метавсесвіту — покрокова інструкція

Зараз усі говорять про Метавсесвіт, але чи існує він насправді? І якщо так, то як стати його частиною?

Зараз більше, ніж будь-коли, говорять про Метавсесвіт — загальне постійне цифрове середовище, в якому користувачі можуть робити практично все, включаючи роботу, розваги, походи в кіно, ігри, відвідування концертів, заняття спортом, спільні тусовки.

Але чи реальний Метавсесвіт? Двома словами: відповідь — НІ. В даний час у нас немає спільного Метавсесвіту, в тому розумінні, в якому він бачиться більшості можливих і вже існуючих користувачів Мультивсесвіту. Розуміння ключових відмінностей між цими двома концепціями є вкрай важливим. Читайте про різницю між Мультісвітом і Метавсесвітом тут.

Концепція Метавсесвіту може бути повністю реалізована приблизно через десять років, оскільки потребує співпраці між найбільшими гравцями у світі технологій. Однак кілька компаній вже працюють над створенням частин того, що зрештою може стати взаємопов’язаним Метавсесвітом.

  • Epic Games, компанія, що розробила Fortnite, проводила у своїй грі віртуальні концерти таких відомих артистів, як Аріана Гранде та Тревіс Скотт, а також демонструвала трейлери до фільмів та музичні дебюти. Компанія розробляє фотореалістичні цифрові двійники за допомогою свого MetaHuman Creator, який будь-який користувач потенційно зможе використовувати для налаштування свого аватара Метавсесвіту в майбутньому.
  • У Roblox користувачі можуть будувати будинки, працювати та розігрувати між собою різні сценарії. Компанія також об’єдналася з виробником взуття для скейтбордингу Vans, щоб створити Vans World (віртуальний скейт-парк, де гравці можуть вбиратися в екіпірування Vans) і відкрила Gucci Garden, де можна приміряти та купити одяг та аксесуари всесвітньо відомих брендів.
  • Генеральний директор Microsoft Сатья Наделла нещодавно заявив, що компанія працює над створенням «корпоративного метавсесвіту», з метою об’єднати цифровий та фізичний робочі світи.
  • Інвестиційна компанія Roundhill Investments створила біржовий фонд (ETF) для відстеження та отримання прибутку від компаній Метавсесвіту.
  • Виробник комп’ютерних чіпів Nvidia Corp розробила свою платформу Omniverse для створення симуляцій реальних будівель та заводів.
  • І, звичайно, Meta (раніше Facebook) також зайняла свою позицію в Метавсесвіті з власною платформою соціальних мереж віртуальної реальності Horizon, яка в даний час знаходиться в стадії бета-версії. Компанія також має проект під назвою «Живі карти», який створюватиме 3D-карти світу з використанням доповненої реальності (AR).

Метавсесвіти не повинні обмежуватися однією платформою. Ваш аватар повинен мати можливість переміщатися з віртуальної реальності (VR) в 3D-додатки та додатки AR на вашому смартфоні, — все залежить від обставин і ваших цілей. Важливо те, щоб у Метавсесвіті існував безперервний користувальницький досвід.

Оскільки AR і VR стають все більш популярними та високоякісними, більш доступними гарнітурами, які роблять віртуальні світи реальністю для більшої кількості користувачів, Метавсесвіт, схоже, не за горами. Тому настав час продумати шляхи входження в цей новий дивовижний світ, щоб потім не застрибувати в останній вагон.

Отже, ви вирішили прийняти червону таблетку і подивитися, як далеко заведе вас кроляча нора Метавсесвіту. Що тепер?

Для початку вам потрібне обладнання

Хороша новина полягає в тому, що не потрібно бігти та купувати високотехнологічне обладнання, яке коштуватиме чималих грошей. Вашого смартфона цілком достатньо, щоб уперше увійти до Метавсесвіту. Єдине застереження полягає в тому, що ви, можливо, не отримаєте багато чого від цього мета-досвіду, оскільки не відчуєте занурення, яке дійсно робить Метавсесвіт таким вражаючим.

Смартфон відмінно підходить для поверхневого знайомства, але для повноцінного досвіду не обійтися без гарнітури VR або, якщо ви хочете йти до кінця, пари смарт-окулярів AR. Вибір правильної гарнітури VR, мабуть, один із найважливіших факторів, які можуть вплинути на ваш досвід. Залежно від того, яка гарнітура у вас, ви також зможете спілкуватися з іншими користувачами через обраний вами аватар і демонструвати свої емоції.

Коли справа доходить до гарнітур, Meta (раніше Facebook) набагато випереджає конкурентів, оскільки її Meta Quest 2 залишається найзатребуванішою гарнітурою на ринку, за нею слідують Playstation VR, а далі Valve Index. Попит на гарнітури віртуальної реальності виріс за останні кілька років, але, за прогнозами, він зростатиме ще більше, завдяки всім цим розмовам про Метавсесвіт.

Після десятиліття ажіотажу навколо віртуальної реальності здається, що компанії надолужують втрачене, причому не тільки в іграх. Програми з’явилися в ряді секторів, включаючи моду, музику, освіту, спорт та інші, що призвело до різкого зростання попиту.

Ця тенденція, ймовірно, збережеться, оскільки все більше платформ переходять у віртуальну реальність і вперше входять до Метавсесвіту.

Метавсесвіт скрізь

  • Корпоративна справа. Оскільки більшість населення планети перейшла на віддалену роботу під час пандемії COVID-19, робота в Інтернеті вже стала реальністю для багатьох з нас. Метавсесвіт буде просто продовженням того, що Meta вже намагався продемонструвати нам за допомогою Horizon Workrooms. Інші гіганти, такі як Microsoft, наслідують її приклад, і варто очікувати, що все більше компаній спробують відправити своїх співробітників до Метавсесвіту.
  • Ігри — це не тільки веселощі, там ви можете завести нових друзів і навіть заробити грошей. Ось чому такі ігри, як Axie Infinity в Sandbox, Illuvium в Decentraland, знаходяться в авангарді гонки Метавсесвіту. З сильною соціальною мережею та децентралізованою економікою в основі, ці платформи залучать більшість користувачів у Метавсесвіт.
  • Розваги. Метавсесвіт піднімає розваги на новий рівень — від спілкування з реальними користувачами та знайомствами з аватарами, керованими штучним інтелектом, до спостереження за тим, як ваші улюблені виконавці виступають на віртуальному концерті. Наприклад, Sensorium Galaxy, створена у співпраці з деякими з провідних світових артистів, такими як Девід Гетта, Армін ван Бюрен, Стів Аокі та іншими, приваблює цілий всесвіт шанувальників.
  • Нерухомість. У той час як нерухомість у реальному світі може поки бути недосяжною, покупка віртуальної ділянки може зробити вас дуже, дуже багатим. Приміром, Decentraland побила ще один рекорд Метавсесвіту після того, як «віртуальний маєток» у ньому було продано за $2,4 млн. І ще багато чого можна купити у віртуальних світах, таких як, наприклад, The Sandbox: будинки або навіть яхти, оснащені вертолітними майданчиками та джакузі.

Але насправді, коли справа доходить до Метавсесвіту, у ньому можна знайти все, що захочеш, незалежно від галузі інтересів. З такою кількістю гравців у цьому міксі відсутність уяви є єдиним обмеженням можливостей віртуальних світів.

До повноцінного Метавсесвіту можуть пройти роки, якщо не ціле десятиліття. Залишилося ще багато технічних перешкод, які потрібно подолати, починаючи з того факту, що у світі немає онлайн-інфраструктури, яка могла б підтримувати мільйони (або навіть мільярди) людей, які використовують Метавсесвіт одночасно.

На додачу до цього, безперебійне і надійне підключення до Інтернету є ключовим будівельним блоком Метавсесвіту, тому що глючний, «завантажуваний» сценарій віртуального світу далекий від того, як має виглядати справжній Метавсесвіт. А такі технології, як 5G та периферійні обчислення, все ще перебувають у стадії розробки і в даний час не можуть задовольнити вимоги такої складної інфраструктури, як Метавсесвіт.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 найбільших тенденцій розширеної реальності у 2022 році

 

 

google news